Tuesday, October 6, 2015

Empties #8 - Summer Edition (Hair & Body)



Καλημέρα σε όλους! Σήμερα μετά από πολύ καιρό σας έχω ένα empties post, και μάλιστα είναι το summer edition, δηλαδή όλα εκείνα τα προϊόντα που τελείωσα μέσα στο καλοκαίρι. Πρόσφατα άνοιξα τη σακούλα μέσα στην οποία φύλαγα όλες τις άδειες μου συσκευασίες και προς έκπληξη μου είχα μαζέψει υπερβολικά πολλές ,οπότε για να μην βγει το post τεράστιο αποφάσισα να τα χωρίσω σε 2 κατηγορίες, μια για προϊόντα σχετικά με τα μαλλιά και το σώμα και μια για προϊόντα μακιγιάζ και περιποίησης προσώπου. Σήμερα σας δείχνω όλα τα προϊόντα μαλλιών και σώματος που τελείωσα μέσα στο καλοκαίρι, όποτε τι λέτε, αρχίζουμε? 


Θα αρχίσω με τις μάσκες μαλλιών, οι οποίες μου άρεσαν και οι δύο πάρα πολύ. Μια είναι της Syoss η Restore Deep Repair Balsam από την Supreme Selection line, την οποία δυστυχώς κατήργησαν! Το συγκεκριμένο προϊόν δεν είναι ακριβώς μάσκα αλλά ούτε και conditioner, είναι ένα deep conditioner με μια βουτυρένια υφή, η οποία αν και είναι αρκετά ρευστή, ενυδάτωνε τα μαλλιά μου ακριβώς όσο έπρεπε χωρίς να τα αφήνει πολύ βαριά όπως συνήθως κάνουν οι μάσκες μαλλιών, αλλά ούτε και ξηρά όπως κάποια conditioners. Είναι πολύ κρίμα που την κατήργησαν γιατί θα ήθελα πολύ να την ξαναδοκιμάσω. Άλλη μια μάσκα που μου άρεσε πολύ είναι της Dove η Nourishing Oil Care Mask, η οποία μου έδινε περίπου τα ίδια αποτελέσματα με τo balm της Syoss αλλά με περισσότερη ενυδάτωση, και συγκριτικά με τη μάσκα της Dove στη μπλε σειρά αυτή είναι καλύτερη. Αν δεν μπορείτε να πάρετε την Deep Repair Mask της Macadamia, η συγκεκριμένη της Dove είναι ένα πολύ καλό dupe, αξίζει να την δοκιμάσετε!

Τώρα περνάμε σε προϊόντα περιποίησης και styling μαλλιών. Το Sunsilk Nourishing Oil Spray το οποίο χρησιμοποιούσα για να ξεμπλέκω τα μαλλιά μου αμέσως μετά το λούσιμο, και μπορώ να πω ότι έκανε εκπληκτική δουλειά, καλύτερη και από κάποια ακριβά που έχω δοκιμάσει στο παρελθόν. Το μόνο μου πρόβλημα που είχα με το συγκεκριμένο ήταν ότι για κάποιο λόγο μου φρίζαρε πολύ τα μαλλιά, περισσότερο από το συνηθισμένο δηλαδή, οπότε δεν νομίζω ότι θα το ξαναγοράσω στο μέλλον. Επίσης τελείωσα το πολυαγαπημένο μου λαδάκι, το Garnier Frustis Miraculous Oil Brushing Express, και όπως είχα αναφέρει στο Summer Haircare Routine post μου, το έχω ήδη ξαναγοράσει! Είναι ότι καλύτερο για τα μαλλιά σας εάν χρησιμοποιείτε πιστολάκι, το χρησιμοποιώ πριν ισιώσω τα μαλλιά μου και κάνει εκπληκτική δουλειά. Προστατεύει από την θερμότητα αλλά και βοηθάει πολύ με το φριζάρισμα, σε αντίθεση με άλλα λαδάκια, μερικά και  πολύ πιο ακριβά από αυτό όπως της Kerastase , τα οποία δεν κάνουν τίποτα σχετικά με το φριζάρισμα στη λεπτή μου τρίχα. 

Δύο ακόμα προϊόντα που τελείωσα σχετικά με μαλλιά, είναι leave in κρέμες για μπούκλες. Μια είναι η Curly Sexy Hair Curling Cream από Sexy Hair, για τη οποία αν και είχα διαβάσει τα καλύτερα σε εμένα δεν έκατσε καθόλου καλά. Αν και είναι ένα κρεμώδες προϊόν, έχει μια περίεργη κολλώδες υφή η οποία μου κολλούσε τα μαλλιά σαν gel αλλά ταυτόχρονα τα έδειχνε πολύ λιπαρά, ειδικά την επόμενη μέρα. Αν και προσπάθησα να μάθω μέσα από άπειρους πειραματισμούς ποια είναι η σωστή ποσότητα για τα μαλλιά μου, σπάνια έπεφτα μέσα, οπότε πολύς κόπος για το τίποτα. Από την άλλη μια που υπερλατρεύω είναι η Sunsilk Leave In Cream για εντυπωσιακές μπούκλες, για την οποία σας έχω μιλήσει αρκετές φορές στο blog , και θα γνωρίζετε ήδη πως είναι η αγαπημένη μου. Σε αντίθεση με πολλές ακριβές που έχω χρησιμοποιήσει, είναι η μοναδική που καταφέρνει να κάνει τις μπούκλες μου να δείχνουν καλοσχηματισμένες  και χωρίς φριζάρισμα.  Έχω διαβάσει από κοπέλες ότι τους λάδωνε τα μαλλιά ή ότι δεν έκανε τίποτα για τις μπούκλες τους και αυτό συμβαίνει γιατί όλα τα κορίτσια που έχουμε φυσικά σπαστά ή σγουρά μαλλιά δεν έχουμε τον ίδιο τύπο μαλλιών, αλλά ούτε και τον ίδιο τύπο μπούκλας. Γι’ αυτό και στο παρελθόν κάποιες κρέμες για μπούκλες για τις οποίες ενώ είχα διαβάσει τα καλύτερα  σε εμένα δεν λειτούργησαν καθόλου καλά,  είναι κάτι σαν την HG mascara, σπάνιο πράγμα να σου κάτσει καλά η ίδια μάσκαρα με μια άλλη κοπέλα!


Τώρα προϊόντα που τελείωσα σχετικά με την περιποίηση του σώματος είναι δύο πολύ καλά αφρόλουτρα, ένα δείγμα του Mojito Shower Wash από την Fresh Line το οποίο βρήκα στο Glowbox κουτάκι του Μαΐου . Το συγκεκριμένο μυρίζει έντονα δυόσμο και λεμόνι, ότι καλύτερο δηλαδή για τα πρωινά ντους όταν χρειάζεσαι κάτι για να σε κάνει να νοιώσεις πιο ξύπνια. Άλλη μια καλοκαιρινή μυρωδιά αφρόλουτρου είναι το Αμπέλι Σαντορίνης από τον Korres, το οποίο έχει μια πολύ ιδιαίτερη, unisex θα έλεγα μυρωδιά, η οποία είναι αρκετά ξινή και φρουτώδες. Τα αφρόλουτρα του Κορρέ έχουν φοβερή ποιότητα και παντού τα βρίσκεις ένα συν ένα δώρο, οπότε συμφέρουν.

Από κρέμες σώματος τελείωσα την Vineyard Peach Body Lotion από τα The Body Shop, η οποία αν και έχει μια ονειρεμένη μυρωδιά σαν αληθινά ροδάκινα, η σύσταση της με απογοήτευσε. Έχει μια υφή σαν gel η οποία κολλάει στο δέρμα και δεν την απορροφάει, επίσης δεν είναι καθόλου ενυδατική. Μακάρι να είχα πάρει το body butter αντί για αυτήν, είμαι σίγουρη ότι θα μου άρεσε περισσότερο. Τελείωσα και μια κρέμα χεριών, την Atrix Intensive, η οποία κατά την γνώμη μου είναι η καλύτερη κρέμα χεριών EVER! Όσες κρέμες χεριών και να έχω δοκιμάσει, LOccitane, Neutrogena, The Body Shop κ.λπ. καμία δεν κατάφερε να φτάσει την Atrix, απορροφάτε από το δέρμα πολύ γρήγορα και ενυδατώνει χωρίς να κολλάει τα χέρια.  Άλλη μια κρέμα σώματος που τελείωσα και έτρεξα αμέσως να ξαναγοράσω, είναι η Johnsons Dreamy Skin Χαλαρωτική Κρέμα Σώματος. Τι υπέροχη και ονειρεμένη μυρωδιά που έχει, σαν παιδική πούδρα, λουλούδια και λεβάντα, και σαν να μην φτάνει αυτό, έχει μια πολύ ανάλαφρη υφή σαν μους η οποία απορροφάτε αμέσως από το δέρμα αλλά ταυτόχρονα το ενυδατώνει. Το μόνο που με στεναχωρεί είναι ότι εδώ και καιρό δεν την βλέπω στα ράφια του σούπερ μάρκετ και φοβάμαι μην την έχουν καταργήσει, εάν ξέρετε please πείτε μου, Im desperate!

Τέλος τελείωσα και ένα αρωματάκι από τα The Body Shop, το White Musk Smoky Rose, το οποίο τελείωσα αρκετά νωρίτερα από το καλοκαίρι, γύρω στον Μάρτιο, αλλά ξέχασα να το αναφέρω στο προηγούμενο empties post, οπότε το αναφέρω τώρα. Είναι ένα πολύ αισθησιακό άρωμα, πραγματικά το λάτρεψα, αλλά από διάρκεια μηδέν. Αν το είχα αγοράσει μόνη μου θα είχα πάρει το Eau De Perfum, αλλά το έλαβα ως δώρο και δυστυχώς το τελείωσα πολύ γρήγορα μιας και ψεκαζόμουν συνέχεια. Παρόλα αυτά είναι ένα πολύ ωραίο άρωμα, αλλά εάν σκέφτεστε να το αγοράσετε μια συμβουλή, να πάρετε το άρωμα και όχι το Eau De Toilette.


Αυτά λοιπόν ήταν τα προϊόντα μαλλιών και σώματος που τελείωσα μέσα στο καλοκαίρι, sorry για το μεγάλο post, αλλά όταν αναφέρομαι σε empties μου αρέσει να λέω την ολοκληρωμένη άποψη μου γι’ αυτά.  Στο επόμενο post θα σας δείξω όλα εκείνα τα προϊόντα που έχουν σχέση με μακιγιάζ και περιποίηση προσώπου. Μέχρι τότε πείτε μου, εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτά? Περιμένω τα σχόλια σας!


7 comments:

  1. Απολαυστικότατο post :)
    Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω τις μάσκες μαλλιών!!

    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  2. Χμμ με εβαλες σε σκεψεις για το αρωμα της tbs , θα παω να το μυρισω την αλλη φορα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ειναι πολυ καλο, και οτι πρεπει για το φθινοπωρο!

      Delete
  3. αγαπώ τα empties!!! έχω το πράσινο μπουκαλάκι από sunsilk αλλά το χρησιμοποιώ σπάνια γιατί νομίζω μου λαδώνει κάπως πιο γρήγορα τα μαλλιά :/ κατά τ άλλα μυρίζει ονειρικά και η μυρωδιά του διαρκεί στα μαλλιά μου!! :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καταλαβαινω γιατι στα λαδωνε πιο γρηγορα, ειναι πολυ ενυδατικο.

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete