Friday, February 5, 2016

January Favorites.



Ήρθε αυτή η στιγμή του μήνα όπου θα μιλήσουμε για τα προϊόντα που ξεχώρισα περισσότερο τον Ιανουάριο. Όπως θα δείτε και παρακάτω ίσως να είναι και η πρώτη φορά που δεν συμπεριέλαβα ούτε ένα προϊόν μακιγιάζ στα αγαπημένα μου και αυτό είναι κάτι που εκπλήσσει και εμένα την ίδια αλλά αυτή τη φορά ξεχώρισα πιο πολύ προϊόντα που έχουν να κάνουν με την περιποίηση προσώπου και σώματος. Πάμε λοιπόν να τα δούμε ένα ένα! 


Apivita Καθαριστικό Gel με Πρόπολη και Lime
Αν παρακολουθείτε αρκετό καιρό το blog μου θα γνωρίζεται ότι είμαι hard core fan του Avene Cleanance cleansing gel, το χρησιμοποιώ σχεδόν για αιώνες και μέχρι τώρα ποτέ δε βρήκα κάτι που να μπορεί να το ανταγωνιστεί. Όμως αυτό το καθαριστικό gel της Apivita νομίζω πως σιγά σιγά κατακτά τη θέση του ως το καλύτερο καθαριστικό προσώπου για εμένα. Καταρχάς έχει μια φοβερά αναζωογονητική μυρωδιά, επίσης κάνει ένα πλούσιο κρεμώδη αφρό και έχω την εντύπωση ότι καθαρίζει καλύτερα την επιδερμίδα μου απ’ ότι της Avene. Αν και δεν το χρησιμοποιώ πάντα 2 φορές την ημέρα γιατί προσπαθώ να το εναλλάσσω και με ένα πιο μαλακό καθαριστικό τα πρωινά, νομίζω πως έκανε μεγάλη διαφορά στο δέρμα μου.

Bioten Aπολεπιστική Kρέμα με Mέλι και Kουκούτσι Bερίκοκου
Εάν με ακολουθείτε στο Instagram θα προσέξατε ότι τον περασμένο μήνα μετά από μια drugstore μανία που με έπιασε αγόρασα διάφορα προϊόντα από Bioten. Αν και δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα όλα όσα πήρα, μπορώ να πω ότι κάποια τα έχω ξεχωρίσει και είναι ήδη αγαπημένα! Ένα από αυτά είναι και η συγκεκριμένη απολεπιστική κρέμα την οποία λάτρεψα αμέσως μόλις την δοκίμασα. Έχω αναφέρει πολλές φορές στο παρελθόν πόσο  πολύ μου αρέσει το απολεπιστικό με βερικοκο της Apivita, αλλά τους τελευταίους 2 μήνες το δέρμα μου ήταν αρκετά ευαίσθητο και δεν το άντεχα με τίποτα, οπότε σταμάτησα τελείως την απολέπιση. Σκέφτηκα να δοκιμάσω κάτι πιο ήπιο και το συγκεκριμένο της Bioten είναι ακριβώς αυτό που έψαχνα, δεν ερεθίζει καθόλου το δέρμα μου και κάνει τη δουλειά του. Λατρεύω το γεγονός ότι έχει κρεμώδη υφή, και η μυρωδιά του είναι απλά θεϊκή, μακάρι να μπορούσα να τη χρησιμοποιώ κάθε μέρα.

Caudalie Vinosource Moisturizing Sorbet
Την συγκεκριμένη ενυδατική προσώπου την αγόρασα πριν περίπου 2 μήνες και την έχω ευχαριστηθεί πολύ. Είναι μια απλή ενυδατική κρέμα, δεν υπόσχεται κάτι παραπάνω αλλά κάνει πολύ καλή δουλειά. Έχει μια δροσιστική sorbet υφή και απλώνεται στο δέρμα πολύ εύκολα, προσοχή όμως δεν χρειάζεται πολύ ποσότητα αλλιώς γίνεται λιπαρή. Επίσης να αναφέρω ότι δεν μου έφραξε τους πόρους και δεν μου προκάλεσε σπυράκια, είναι μια πολύ καλή κρέμα για όσες έχετε ευαίσθητο, μικτό δέρμα. 


Palmers Cocoa Butter Body Lotion
Από τότε που αγόρασα αυτό το body lotion από το Feelunique περίπου πριν ενάμιση μήνα, κυριολεκτικά το έχω λιώσει! Αν και δεν είμαι και πολύ fan της μυρωδιάς του, γενικά δεν μου αρέσει η μυρωδιά του cocoa butter, μπορώ να πω ότι είναι από τις καλύτερες λοσιόν σώματος που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μου, αμέσως μετά από τα body butters του The Body Shop φυσικά. Βασικά έχει μια αρκετά παχύρευστη υφή που θυμίζει βούτυρο και όχι λοσιόν, γι’ αυτό τον λόγο είναι και δύσκολο να βγει από το μπουκάλι, κατά την γνώμη μου θα έπρεπε να είναι συσκευασμένη σε βάζο, ενυδατώνει απίστευτα καλά χωρίς να αφήνει λαδίλα η κάποιο φιλμ πάνω στο σώμα. Φοβερή κρέμα σώματος, αν και την επόμενη φορά λέω να δοκιμάσω την coconut, ελπίζω μόνο να έχουν την ίδια σύσταση.

Bioten Perfect Hands SOS Hand Cream
Άλλο ένα προϊόν της Bioten που λάτρεψα τον τελευταίο καιρό και μάλιστα δεν το περίμενα να μου αρέσει τόσο! Τους τελευταίους μήνες τα χέρια μου ήταν αρκετά ξηρά, ούτε η αγαπημένη μου Atrix έκανε κάτι, μέχρι και βούτυρο σώματος έβαζα αλλά δεν είδα διαφορά. Με τη συγκεκριμένη κρέμα είδα διαφορά σε 3 μέρες, δε ξέρω πως τα κατάφερε, μάλλον θα είναι η ουρία που περιέχει, δε ξέρω, αλλά είναι φοβερή!

Schwarzkopf BC Bonacure Oil Miracle Oil Mist
Ένα φοβερό λαδάκι μαλλιών που δοκίμασα τελευταία και το έχω αγαπήσει πολύ και αυτό γιατί είναι ίσως το μόνο που μπορώ να βάλω σε στεγνά μαλλιά χωρίς να τα βαραίνει, παρόλο που είναι αρκετά κοντά το τελευταίο καιρό και αποφεύγω τα λαδιά και τις leave in κρέμες. Ψεκάζω μια με δύο φορές στη παλάμη μου και το απλώνω προσεκτικά σε όλο μου το μαλλί, συνήθως σε στεγνά μαλλιά μετά το πιστολάκι ή πριν τη πρέσα μαλλιών. Το συγκεκριμένο είναι για κανονική/ χοντρή τρίχα αλλά βγαίνει και ένα για λεπτή.


Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον μήνα Ιανουάριο. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα, και ποια είναι η γνώμη σας? Περιμένω τα σχόλια σας!


9 comments:

  1. Έχω δοκιμάσει το απολεπιστικό της Bioten και το αγάπησα! Είναι τόσο ήπιο που δεν δίστασα να το χρησιμοποιήσω μέρα παρά μέρα και τα αποτελέσματα ήταν θεαματικά. Έχω και την perfect hands και μου αρέσει εξίσου πολύ! Την Palmers Cocoa Butter θέλω πολύ να την δοκιμάσω.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ειναι φοβερο απολεπιστικο, οταν το κρυο περασει και φτιαξει καπως το δερμα μου θα αρχισω να το χρησιμοποιω και εγω περισσοτερες φορες.

      Delete
  2. Δοκιμασε αυτο εδω
    http://www.cherrybox.gr/organic-surge-peeling-prosopou-75ml
    κ θα με θυμηθεις
    Χ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα το εχω υποψιν μου, σ'ευχαριστω.

      Delete
  3. Το scrub της bioten ολο λεω να το δοκιμασω!! Πολυ καλο και αναλυτικο post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'έυχαριστω πολυ!! Αν σου αρεσει η ηπια απολεπιση πρεπει να το δοκιμασεις, εχει και φοβερη μυρωδια!

      Delete
  4. το καθαριστικο απο bioten μου αρεσε αλλα δεν τρελαθηκα :/ η κρεμουλα για τα χερια ομως ειναι φοβερη!! http://mycolorsecrets.blogspot.gr/ φιλιαα

    ReplyDelete
  5. Great list <3
    your blogger is so lovely <3
    hugs from Brasil *-*

    http://diariodelolivlet.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  6. nomizw pws den uparxei gunaika pleon pou na mn exei latrepsei ton afro katharismou ths apivita!

    ReplyDelete