Monday, November 14, 2016

Empties #10 - Part 2


Τον περασμένο μήνα στο προηγούμενο post σας έδειξα το πρώτο μέρος των empties που κατάφερα να μαζέψω εδώ και κάμποσους μήνες, το οποίο περιελάμβανε προϊόντα μακιγιάζ που τελείωσα. Ήρθε λοιπόν η ώρα να σας δείξω και τα υπόλοιπα προϊόντα που τελείωσα τα οποία έχουν σχέση με περιποίηση προσώπου και σώματος. Και επειδή αυτό το post μου βγήκε λίγο μεγαλύτερο πάμε να τα δούμε ένα ένα.


Πρώτα θα αρχίσω με τα προϊόντα περιποίησης προσώπου και συγκεκριμένα με προϊόντα καθαρισμού. Πέρσι το χειμώνα για το ντεμακιγιάζ του προσώπου μου αποφάσισα να σταματήσω για λίγο καιρό τα νερά καθαρισμού και να αρχίσω τα γαλακτώματα μιας και το πρόσωπο μου είχε αφυδατωθεί πολύ από τον διπλό καθαρισμό και έψαχνα για πιο ήπια καθαριστικά, και το Toleriane Dermo Cleanser της La Roche Posay πρέπει να είναι η καλύτερη επιλογή που έχω κάνει έως τώρα. Δεν πίστευα ότι θα συμπαθούσα τόσο πολύ ένα γαλάκτωμα καθαρισμού αλλά η αίσθηση που αφήνει στο δέρμα μου, μια ανακούφιση και μια δροσιά από τα τσουξίματα από τα όποια υπέφερα με έκανε να αλλάξω γνώμη και να συμπαθήσω την όλη διαδικασία και ας είναι λίγο χρονοβόρα και απαιτεί καμπόσους δίσκους καθαρισμού. Ανεξαρτήτως τι τύπο επιδερμίδας έχετε, λιπαρή ή ξηρή, εάν υποφέρετε και εσείς από αφυδάτωση και τσουξίματα στο πρόσωπο δεν θα μπορούσα να σας συστήσω καλύτερο ντεμακιγιάζ προσώπου.

Συνεχίζω με λοσιόν προσώπου, και συγκεκριμένα του Κορρέ με Ρόδι η οποία δεν μου άρεσε καθόλου. Αν και έχω λιπαρή επιδερμίδα η συγκεκριμένη μου στέγνωνε πολύ το δέρμα και σαν να μην έφτανε αυτό μου δημιουργούσε μια έντονη ενόχληση , σαν τσιμπήματα από βελονιές σε όλο μου το πρόσωπο, δε μπορώ να πω ότι τη συστήνω σε ευαίσθητα δέρματα. Σε αντίθεση με αυτή του Κορρε το καλοκαίρι ανακάλυψα αυτό το διαμάντι από τη Seventeen, την Oil Control Lotion με Βιολογικό Σύμπλεγμα Μαγιάς και Μανιταριών και Εκχύλισμα Δεντρολίβανου η οποία δεν περιέχει οινόπνευμα και αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί δεν είναι όλες οι λιπαρές επιδερμίδες τόσο ανθεκτικές ώστε να αντέχουν το οινόπνευμα, οπότε η συγκεκριμένη είναι τέλεια για όσες έχουν λιπαρή αλλά ευαίσθητη επιδερμίδα. Μου αφήνει μια πολύ ωραία αίσθηση σαν να πέρασα το πρόσωπο μου με βοτανούχο νερό, και έχει μια πολύ φρέσκια μυρωδιά.


Συνεχίζω με δύο προϊόντα της Apivita τα οποία υπεραγαπώ. Πρώτο το καθαριστικό gel προσώπου με Πρόπολη και Lime το οποίο σχεδόν αντικατέστησε το πολυαγαπημένο μου Avene Cleanance Gel, και λέω σχεδόν γιατί μου αρέσει να τα εναλλάσσω μεταξύ τους. Το έχω αγοράσει άλλες 2 φορές και φυσικά θα το ξαναπάρω.  Εάν έχετε λιπαρή επιδερμίδα σας το συστήνω με κλειστά τα μάτια. Δεύτερο προϊόν της Apivita που τελείωσα και έχω αγοράσει ξανά είναι το Scrub Ήπιας Απολέπισης με Βερύκοκο το οποίο είναι από τα λίγα που κάνουν την απολέπιση που χρειάζομαι χωρίς να νιώθω μετά το δέρμα μου να πονάει για κάποιες ώρες. Δεν είναι αρκετά ήπιο αλλά με τίποτα δεν είναι σκληρό, θα έλεγα ότι βρίσκεται κάπου στη μέση, γι’ αυτό και όταν το δέρμα μου έχει κάποιες ευαισθησίες λόγω της αλλαγής του καιρού κλπ. δεν το χρησιμοποιώ, αλλά για να είμαι ειλικρινής εκείνες τις περιόδους αποφεύγω τελείως την απολέπιση. Είναι και αυτό ένα προϊόν που το συστήνω σε όλες εκτός και εάν είστε φαν της hardcore απολέπισης.


Δυο ενυδατικές προσώπου που τέλειωσα είναι πρώτη η Frezyderm Ac Norm Aquatic Cream, την οποία αγόρασα όταν το δέρμα μου δεν ήταν στα φυσιολογικά του και ειχα μια μικρή έξαρση σε σπυράκια σε πιγούνι και μέτωπο. Δεν μπορώ να πω ότι με ξετρέλανε αλλά τουλάχιστον βοηθούσε με το να ηρεμήσουν τα σπυράκια, και έτσι με τον καιρό έφευγαν. Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση είναι ότι ήταν αρκετά λιπαρή και απορώ πως απευθύνεται σε λιπαρές επιδερμίδες, δεν μπορούσα να τη βάλω με τίποτα τα πρωινά και έτσι την χρησιμοποιούσα σαν κρέμα νύχτας. Μια ακόμα ενυδατική που τελείωσα είναι η Caudalie Vinosource Sorbet, η οποία μου άρεσε πάρα πολύ. Δίνει μια πολύ ωραία δροσιά στο πρόσωπο και ενυδατώνει πολύ καλά, δεν απευθύνεται σε λιπαρές επιδερμίδες αλλά σε μικτές, και το λέω αυτό γιατί όταν το δέρμα μου ήταν πιο λιπαρό μου έβγαζε αρκετή λιπαρότητα. Πριν κάποιους μήνες πήρα να δοκιμάσω και την Mattifying Fluid από την ίδια Vinosource σειρά αλλά δεν μου άρεσε καθόλου, οπότε μπορεί κάποια στιγμή να ξαναγυρίσω στη Sorbet.

Μαζί με την Vinosource Sorbet είχα πάρει και την αντίστοιχη κρέμα ματιών από την Caudalie την Vinosource SOS Morning Eye Rescue, η οποία σε αντίθεση με την κρέμα προσώπου αυτή δεν μου άρεσε καθόλου. Είχε μια υφή sorbet αλλά πιο πολύ σαν κομμένο γιαούρτι και κατά τη γνώμη μου αυτό δεν ταιριάζει σε μια κρέμα ματιών. Επίσης δεν είδα καμία διαφορά στην ενυδάτωση της επιδερμίδας γύρω από τα μάτια μου, δηλαδή με λίγα λόγια αδιάφορη. Σε αντίθεση όμως με της Caudalie, η  Avene Soothing Eye Contour Cream ήταν μια τέλεια κρέμα ματιών, με πλούσια, κρεμώδη υφή και ενυδάτωνε πάρα πολύ καλά. Με έσωσε αρκετές φορές τον περσινό χειμώνα που είχα πολύ ξηρή επιδερμίδα γύρω από την περιοχή των ματιών. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι το σωληνάριο περιέχει πολύ λίγη ποσότητα μέσα, μόνο 10ml, δηλαδή 5 ml λιγότερο απ’ ότι περιέχουν οι περισσότερες κρέμες ματιών. 

Τελειώνοντας με τα skincare προϊόντα, τελείωσα μια από τις καλύτερες μάσκες που έχω δοκιμάσει ποτέ για λιπαρές και ακνεικές επιδερμίδες, την Sephora Mud Mask. Δεν έχω ξαναδοκιμάσει μάσκα που να απευθύνεται σε λιπαρές επιδερμίδες και να κάνει ακριβώς αυτά που υπόσχεται, συνήθως έβρισκα τις μάσκες αργίλου πολύ αδύναμες ειδικά για τα σπυράκια, η συγκεκριμένη όμως κάνει θαύματα, ίσως γιατί περιέχει και άλλα ενεργά συστατικά όπως χαλκό και ψευδάργυρο. Βοηθάει πολύ με τους πόρους (για όσο καιρό την χρησιμοποιείτε βεβαίως) και κρατάει τη λιπαρότητα μακριά για πολλές ώρες. Αυτό όμως για την οποία τη θαυμάζω περισσότερο είναι η δουλειά που κάνει με τα σπυράκια, όχι μόνο ξηραίνει τα υπάρχοντα ενεργά σπυράκια αλλά εμποδίζει να βγουν και αυτά που είναι να γίνουν. Ξέρετε αυτή την ενοχλητική αίσθηση όταν να βγει ένα νέο σπυράκι, κάποιες φορές νοιώθουμε ένα ελαφρύ πρήξιμο και μια έντονη φαγούρα, βάζω λοιπόν τοπικά την συγκεκριμένη μάσκα για 20 λεπτά και την επόμενη μέρα δεν εμφανίζεται κανένα σπυράκι στη περιοχή. Περιττό να πω αν θα την αγοράσω ξανά γιατί το έχω ήδη κάνει και κοντεύω να τελειώσω και τη δεύτερη συσκευασία.


Θα τελειώσω αυτό το empties post με προϊόντα σώματος, και συγκεκριμένα με τα λατρεμένα μου body butters από τα The Body Shop. Τελείωσα κάμποσες συσκευασίες, μια μεγάλη από το Shea, το οποίο όσοι ακολουθείτε το blog μου για αρκετό καιρό θα γνωρίζετε πόσο πολύ το αγαπάω και το έχω δείξει σε πολλά empties posts μέχρι τώρα. Είναι το πρώτο body butter που δοκίμασα ποτέ μου όταν ήμουν έφηβη και  είναι ένας έρωτας που ακόμα κρατάει γερά. Τελείωσα και δύο μικρές συσκευασίες, πρώτη είναι η περσινή χριστουγεννιάτικη limited edition Vanilla Brulee, η οποία ήταν απλά OK, λίγο πιο έντονη από τις μυρωδιές που συνήθως μου αρέσουν, αρκετά όμως γιορτινή. Το δεύτερο που τελείωσα είναι το Mango, το οποίο δεν μου άρεσε ούτε σε μυρωδιά αλλά ούτε και σε υφή. Γενικά δεν μου αρέσει η μυρωδιά του Mango ούτε στα καλλυντικά αλλά ούτε και σαν φρούτο και ίσως γι’ αυτό είμαι κάπως προκατειλημμένη. Αλλά και η υφή του δεν ήταν αυτή που ήθελα να είναι, πολύ πιο ρευστή απ’ ότι του Shea αλλά και πολύ κολλώδης, επίσης άφηνε μια αίσθηση λαδιού στο δέρμα που δεν απορροφιόταν με τίποτα.

Αυτά λοιπόν ήταν όλα τα empties των τελευταίων μηνών, τα οποία ήταν πολλά το ξέρω αλλά προσπάθησα να μη σας κουράσω χωριζοντάς τα σε δύο μέρη. Θέλω να μου πείτε εαν έχετε δοκιμάσει κάποια απο αυτά τα προιόντα και αν σας άρεσαν ή όχι. Θα χαρώ να μάθω τη γνώμη σας, και ελπίζω το επόμενο empties post να μην είναι τόσο μεγάλο!


8 comments:

  1. Διαφωνούμε στις προτμήσεις των body butters, αγαπώ τόσο το Vanilla Brulee που δε θέλω να το τελειώσω γιατί φέτος το άλλαξαν και θέλω να κλάψω και το shea παίζει να είναι το μοναδικό που δε μου αρέσει η μυρωδιά του. Α και αγαπώ το μάνγκο, και σαν άρωμα και σαν φρούτο χαχαχαχα! Ευτυχώς που υπάρχουν αρώματα για κάθε προτίμηση ;) Φιλάκια πολλά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλα τοσο αντιθετες?? Χαχαχα!!

      Delete
  2. δεν εχω δοκιμασει ποτέ body butter αλλά φετος λέω να κανω την αρχη :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να το κανεις, ειναι πολυ ανωτερα σε ποιοτητα απ'οτι και να εχω δοκιμασει. Εχουν και πολυ ωραιες χριστουγεννιατικες μυρωδιες!

      Delete
  3. άσ'τα! κι εγώ περιμένω να δω πότε θα βρω μια ωραία κρέμα ματιών!

    ReplyDelete
  4. Τωρα δοκιμαζω την Clinique Pep Start και μου αρεσει πολυ, απλα ειναι σκετη ενυδατικη δεν κανει κατι για τις λεπτες γραμμες.

    ReplyDelete
  5. Hi
    I need to say I loved your blog. So inspiring


    Pleas visit mine: http://trendybutterfly.blogspot.pt/

    ReplyDelete