Tuesday, May 16, 2017

Glowbox - The Fresh Line Edition 2017


Μάιος, ο  τελευταίος ανοιξιάτικος μήνας, εκεί που καταλαβαίνεις ότι το καλοκαίρι είναι πιο κοντά από ποτέ, αλλά είναι και  ο μήνας που τα τελευταία χρόνια το Glowbox βγάζει το ετήσιο συλλεκτικό του κουτάκι σε συνεργασία με τη Fresh Line. Έτσι και φέτος αγόρασα το limited edition Glowbox και θα σας δείξω αναλυτικά τι ακριβώς  περιέχει.


Τα προιοντα που θα βρείτε στο κουτί είναι: 

  • Hephaestus High Protection Face Cream SPF30/50ml
  • Hesperides Eye Contour Serum / 15ml
  • Persephone Sensual & Euphoric Body Splash / 100ml
  • Cotton & White Tea Shampoo / 200ml
  • Plum & Raspberry Body Milk / 200ml
  • Handmade Ice Cream Popcicle Soap


Κάποια από αυτά τα προϊόντα τα έχω ξαναδοκιμάσει στο παρελθόν και μου αρέσουν πάρα πολύ, όπως το γαλάκτωμα σώματος Plum Raspberry το οποίο μυρίζει σαν φρέσκα φρούτα, ότι πρέπει δηλαδή για το καλοκαίρι, αλλά και το σαπούνι με φιστίκι  και όπως με όλα τα σαπούνια από Fresh Line που έχω δοκιμάσει στο παρελθόν έχω ξετρελαθεί με τις μυρωδιές τους αλλά και με τη πολύ καλή ποιότητα τους.

Εάν θέλετε και εσείς να δοκιμάσετε το Fresh Line limited edition Glowbox, θα το βρείτε εδω. Σας προτείνω να βιαστείτε να το παραγγειλετε γιατί είμαι σίγουρη πως πολύ σύντομα θα γίνει sold out.











1 comment:

  1. Πολυ ομορφα προιοντα, θα ηθελα να δοκιμάσω το αντηλιακο, έχω παθει μια μικρη ψυχωση με τα αντηλιακα και αγοραζω συνεχεια!!! xx

    Γιώτα
    PinkDaisyLoves

    ReplyDelete