Monday, June 15, 2015

CND Vinylux Garden Muse.


Καλή εβδομάδα σε όλους! Αν και εσείς σαν κ εμένα είστε nail addicts είναι σίγουρη ότι θα λατρέψετε το συγκεκριμένο post, οπότε keep on reading

Σήμερα θα σας μιλήσω για τα CND Vinylux, ή όπως λέγονται και αλλιώς “weekly polishes”. Είναι η πρώτη φορά που τα δοκιμάζω και πραγματικά με εξέπληξαν. Θα αρχίσω πρώτα με τη φοβερή τους σύσταση, απλώνονται πανεύκολα, χωρίς να χρειάζονται base coat από κάτω, αφού έχει ενσωματωμένο base coat στη σύνθεση του. Επίσης στα θετικά του είναι ότι στεγνώνουν πολύ γρήγορα, δε χρειάζεται να περιμένω πάνω από 3 λεπτά για να περάσω και δεύτερη στρώση και μετά άλλα 3 μόνο για να περάσω topcoat. Τα συνδυάζω με το αντίστοιχο Vinylux top coat, το οποίο δίνει απίστευτη λάμψη στο βερνίκι και το ίδιο όπως και τα βερνίκια στεγνώνει πολύ γρήγορα. 

Τώρα θα με ρωτήσεις «διαρκεί μια ολόκληρη εβδομάδα στα νύχια;» και θα σου πω πως έκανα το τεστ των 7 ημερών και έμεινα έκπληκτη, αφού είδα ένα μικρό ξεφλούδισμα στα νύχια μου την έκτη μέρα. Αφαίρεσα το βερνίκι την έβδομη μέρα με ένα απλό ασετόν πανεύκολα, και δεν άφησε ούτε λεκέδες στα νύχια. Οπότε εάν είστε από εκείνα τα άτομα τα οποία βαριέστε να αλλάζετε το βερνίκι σας κάθε λίγο και λιγάκι, και προτιμάτε ένα βερνίκι το οποίο θα σας κρατήσει για αρκετές μέρες, τότε πιστεύω πως τα Vinylux δε θα σας απογοητεύσουν.

H Garden Muse είναι η καινούργια καλοκαιρινή συλλογή της CND, η οποία αποτελείται από 6 δροσερές floral αποχρώσεις, εμπνευσμένες από ονειρικούς κήπους. Εγώ δοκίμασα και σου δείχνω δύο αποχρώσεις από τις έξι. 


Το Crushed Rose είναι ένα πανέμορφο σκούρο ροζ με μωβ υποτόνους, το οποίο μου θυμίζει τα πέταλα μιας μανόλιας ή μιας παιώνιας. Σίγουρα δεν είναι το τυπικό καλοκαιρινό χρώμα, πιο πολύ μοιάζει με ανοιξιάτικο, αλλά είναι ότι πρέπει για όταν θέλουμε ένα πιο σοφιστικέ αλλά γλυκό χρώμα στα νύχια μας τώρα το καλοκαίρι.


Το Reflecting Pool, θα έλεγα ότι είναι το πιο καλοκαιρινό χρώμα από τα δύο, αφού όπως λέει και το όνομα του είναι σαν το μπλε της πισίνας και της θάλασσας. Είναι ένα χρώμα το οποίο μου φτιάχνει απίστευτα τη διάθεση, και σίγουρα με βλέπω να το φοράω πολλές φορές μέσα στο καλοκαίρι.

Μπορώ να πω ότι τα βερνίκια Vinylux, είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει εδώ και καιρό. Συνδυάζουν το επαγγελματικό αποτέλεσμα και την μεγάλη διάρκεια με την άνεση ενός home manicure, τι καλύτερο από αυτό; Αν δεν τα έχεις δοκιμάσει ακόμη σου προτείνω να δοκιμάσεις ένα σύντομα, και να μου πεις την γνώμη σου.



*PR Samples

3 comments:

  1. Πολύ όμορφες αποχρώσεις, απίστευτα βερνίκια :)

    ReplyDelete
  2. Τι όμορφα χρώματα! Εγώ έχω μεγάλο θέμα γιατί χρησιμοποιώ πολύ τα χέρια μου και το βερνίκι συνήθως κρατάει το πολύ δύο μέρες (στα καλύτερά του). Νομίζω ότι θα τα τιμήσω τα συγκεκριμένα :)

    ReplyDelete