Monday, June 29, 2015

Sephora Haul.


Πρόσφατα έκανα μια επίσκεψη στα Sephora, είχαν αρκετά καλές εκπτώσεις και έτσι πήρα κάποια πραγματάκια που ήθελα εδώ και καιρό να δοκιμάσω, και κάποια άλλα που είναι staples εδώ και χρόνια και τα αγαπώ πολύ. Τι λέτε, να δούμε τι πήρα? 

Στο παρελθόν είχα δοκιμάσει κάποια δειγματάκια από την καινούργια τους μάσκα, την Sephora Mud Mask Purifying & Mattifying και με ενθουσίασε τόσο πολύ που ήθελα να την αγοράσω και σε full size. Αν και φαίνεται να είναι μια τυπική mud mask, μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα που αφήνει στο δέρμα μου, βοηθάει με την λιπαρότητα χωρίς να ξηραίνει πολύ το δέρμα. Επίσης είδα μια διαφορά στο μέγεθος των πόρων μου, όχι για πολύ βέβαια, για κάνα δύο μέρες, αλλά το δέρμα μου έδειχνε πιο καθαρό.  Ένα αρνητικό είναι η μυρωδιά του αλλά αυτό συνηθίζεται, και επίσης να πω ότι αν και έχει την σύσταση μιας μάσκας αργίλου. Αν κάποιες από εσάς έχετε δοκιμάσει ποτέ την μάσκα των Lush, Mask of Magnaminty, και οι δύο αυτές μάσκες έχουν παρόμοια ανάγλυφη υφή με κάποια πολύ μαλακά κομματάκια, τα οποία δεν ερεθίζουν το δέρμα.


Και επειδή μια μάσκα ποτέ δεν είναι αρκετή, εκμεταλλεύτηκα την έκπτωση και αγόρασα άλλη μια, την Sephora Bubble Mask Detoxifying & Oxygenating, η οποία υποτίθεται ότι είναι dupe της Bliss Triple Oxygen Instant Energizing Mask. Η συγκεκριμένη μάσκα έχει μια πολύ περίεργη υφή, όταν βγαίνει από το μπουκάλι είναι σε μορφή gel και καθώς την απλώνεις στο πρόσωπο μετατρέπεται σε αφρό, ακριβώς όπως συμβαίνει και με τα gel ξυρίσματος. Μετά από κάποια δευτερόλεπτα αρχίζει να συρρικνώνεται αφού σιγά σιγά σκάνε μικρές φουσκαλίτσες, αφήνει μια περίεργη αίσθηση στο δέρμα γιατί γαργαλάει το πρόσωπο. Θα την χρησιμοποιήσω περισσότερες φορές στο μέλλον για να δω εάν στην τελική κάνει κάτι στο δέρμα μου ή όχι. 


Αγόρασα επίσης δύο προϊόντα τα οποία λατρεύω εδώ και χρόνια, την μάσκαρα Sephora Lash Plumper Ultra Black, για την οποία δεν θα πω πολλά αφού στο παρελθόν είχα γράψει ένα full review το οποίο μπορείτε να διαβάσετε εδώ, αλλά και το πολυαγαπημένο μου ντεμακιγιάζ ματιών, το Sephora Waterproof Eye Makeup Remover. Μάλιστα είδα ότι τώρα πια βγαίνει σε ακόμα μεγαλύτερο μέγεθος, των 200 ml, οπότε με την έκπτωση δεν το πολυσκέφτηκα και το αγόρασα. 

Αυτό λοιπόν ήταν το μίνι haul που έκανα πριν κάποιες εβδομάδες στα Sephora. Πείτε μου στα σχόλια εάν έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα που σας έδειξα, ή αν θέλετε να δοκιμάσετε κάποιο από αυτά στο μέλλον. 


3 comments:

  1. Να τα χαρείς όλα, με γεια σου :)

    Φιλάκια ♥

    ReplyDelete
  2. Με γεια τα πραγματάκια σου.
    Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν από Sephora σε full size, έχω δοκιμάσει όμως κάποια δειγματάκια.
    Θα ήθελα να δοκιμάσω την μάσκα όμως, δηλώνω fan ότι έχει να κάνει με μάσκα.
    Φιλιά πολλά.

    ReplyDelete
  3. Για κάποιο λόγο με τραβάει πολύ η όψη της mud mask χαχαχα!

    ReplyDelete